Veronica Mars ♥♥♥

Jag vet att jag antagligen var sist på bollen så att säga. Men jag älskar Veronica Mars. Jag och sambon har kollat genom de tre säsongerna och det är så bra. Dialogerna, handlingen, karaktärerna. En helt underbar blandning av humor, allvar, kärlek, mord, vänskap. You name it Veronica Mars has it!

Direkt när vi kollat på det sista avsnittet av tredje säsongen så kollade vi på Veronica Marsfilmen. Jag tycket verkligen om den också. Alla var ju med igen, fast de var äldre. Det var lite surrealistiskt. Naturligtvis har jag serien på dvd nu och filmen på Bluray. Vill se om allt nu! Direkt!

Jag köpte ju boken också och har läst den: The Thousand Dollar Tan Line. Mer om den inom kort.

Om ni inte sett Veronica Mars så måste ni göra det! Så bra skådespelare, så bra allt!

IMG_5989[1]

One thought on “Veronica Mars ♥♥♥

  1. Amy says:

    Nej det var du inte för det var jag! Jag hade inte sett ett enda avsnitt (vet inte varför ärligt talat) innan jag läste detta inlägg igår. Då tänkte jag att 1-2 avsnitt inte kan skada…..
    Jag har sett 8 avsnitt av säsong 1 och längtar bara hem från jobbet så jag kan se mer!😉

Leave a Reply

