BooktubeAThon första dagen

Eftersom jag var vaken när BooktubeAThon startade kl 0:00 den 14/7 började jag läsa Odd and the Frost Giants av Neil Gaiman. Jag hade valt den boken för att klara av utmaningen läs en bok med bilder i.

Det slutade med att jag läste ut boken för den var så bra. Här bör jag kanske tillägga att boken bara har 127 sidor. 127 lättlästa sidor, med lite text och så bra skrivet. Neil Gaiman är så bra!

Sedan blev det inte mycket läst resten av dagen. Jag och sambon städade ur förrådet och åkte två svängar på tippen. Sen var vi ut med kompisar på Södergrenska och drack lite vin. Vi hade så kul att vi gick vidare och kom inte hem förrän vid 2.

Men jag hann påbörja Paper Towns av John Green under måndagen och läsa 31 sidor.

Sidor lästa: 127+31=158 s.
Utmaning avklarad: Odd and the Frost Giants- Neil Gaiman (bok med bilder i).

Leave a Reply

