Booktubeaton dag 3

20140717-001946-1186651.jpg

Tredje dagen av Booktubeaton. Idag har jag läst lite mer än igår. Jag började med A Great and Terrible Beuty av Libba Bray i natt. Jag tyckte den var helt okej. Jag gillar lite historiska romaner.

När vi vaknade så åkte vi direkt och handlade, för vi hade ingen frukost hemma. Så kollade jag lite på olika booktubes. Sen åkte sambon iväg och tränade och jag cyklade på vår motionscykel här hemma. Vi hämtade den i morse och den funkade helt okej. Lite ostadig, men det får gå.
När jag hade tränat klart satt jag ute på balkongen och läste medans jag svalnade så jag kunde duscha.

Sen gjorde vi middag; fläskfilé med klyftpotatis och morötter i ugn. Till det åt vi en sås på crème fraiche med parmesan och vitlök. Mmm! Så kollade vi på två avsnitt av Community.

Resten av kvällen har jag suttit först på balkongen och sedan i min läsfåtölj och läst vidare i boken. Den blir bättre och bättre.  Jag har läst 320 av 403 sidor.

Sidor läsa hittills: 766 s (dag 1 168s, dag 2 278s , dag 3 320). Det börjar arta sig.

Böcker utlästa: 2 st (Odd and the Snow Giants & Paper Towns).

 

One thought on “Booktubeaton dag 3

  1. Lena says:

    Inte illa. Du har ju läst riktigt mycket!!

Leave a Reply

