BooktubeAThon dag 4

Idag har jag läst ut A Great and Beautiful Beauty (83 s) och sedan fortsatt att läsa del två i serien, Rebel Angels. Jag har hunnit läsa 260 sidor så idag har jag läst 343 sidor.

Jag har också varit på stan en sväng. Tittat på för många booktubes, läst för mycket på twitter och sett ett avsnitt av Community.

Imorgon ska jag fixa nytt fota mig och fixa nytt idkort, hälsa på Mya och Theo medan bror jobbar och kanske träna. Vet inte hur det kommer att gå med läsningen dock. Kanske måste ställa klockan på ringning?

Booktubeathonresultat:

Böcker lästa: 3 (Odd and the Frost Giants, Paper Towns & A Great and Terrible Beauty)

Sidor lästa:  1109s

20140717-160207-57727795.jpg  IMG_5651[1]  IMG_5654[1]  IMG_5659[1]

Leave a Reply

