Booktubeathon den sjätte dagen

Idag har det blivit mer läst. Jag har läst ut Rebel Angels av Libba Bray.

IMG_5659[1]

Det blev 237 sidor.

Sedan åkte jag ut till Mya och Theo där jag blev kvar några timmar. Sambon hämtade mig vid 16-tiden. Vi åt middag sedan åkte han iväg för att fota något band som spelar i Bollnäs.

Så jag har börjat på den tredje delen i The Gemma Doyle trilogy, The Sweet Far Thing. Det var en riktig idiot idé av mig att läsa de här böckerna under Booktubeathonet. Den sista är på över 800 sidor…

Det blev tillslut 524 sidor lästa.

Utlästa böcker: 4 (Odd and the Frost Giants, Paper Towns, A Great and Terrible Beauty & Rebel Angels)

Lästa sidor: 1685

Leave a Reply

