Ingen läslust!

Jaghar ingen läslust alls i värmen som råder och efter Läsalotsommar2014 och Booktubeathon. Dessutom så känner jag mig ganska trött på en viss sorts YA. Det har helt enkelt blivit lite för mycket på för kort tid. Därför kommer jag att lämna tillbaka en massa böcker till biblioteket utan att läsa dem.  Jag är helt enkelt inte sugen på att läsa dem nu. Slated & ractured blir återlämnad till exempel.

Jag misstänker att det blir A Breath of Snow and Ashes som kommer att behövas för att få mig ur den här lässvackan. Eller kanske en långläsning av The Woman Who Went To Bed For A Year och sen A Breath of Snow and Ashes. Hmmm.

Jag dyker väl upp när jag orkar sitta och skriva inlägg och har läst något mer.

Leave a Reply

