En smakbit på söndag

 

Det är Flukten fra virkeligheten som anordnar detta som vanligt.

Jag är ju med i Pocketlovers Tre på tre utmaning. Men i mina ena trea (jag har 3 för jag ska jämt överdriva) med del 5,6 och 7 i Night Huntress-serien av Jeaniene Frost så upptäckte jag att författarens två fristående böcker First Drop of Crimson och Eternal Kiss of Darkness helst ska läsas innan. Detta på författarens rekommendationer.

Så nu läser jag First Drop of Crimson. Smakbiten kommer från kapitel 20 s 197:

Spade stood over Denise. Her beautiful face was so peaceful in sleep, absent the worry, strain, and guilt that normally shadowed it. He loathed waking her, knowing she´d been running on sheer willpower for the past several days. She hadn´t even stirred when  he´d carried her up from the car up to this room, placing her in bed. But the couldn´t  wait any longer.”

Vampyrer, demoner och kärlek. Precis vad jag behöver nu.🙂

One thought on “En smakbit på söndag

  1. Vampyrer, demoner och kärlek skulle faktiskt sitta rätt bra nu.

Leave a Reply

