Mer böcker

IMG_5935[1]

Jag var på B.O.K i S-hamn förra veckan och handlade lite böcker för presentkortet jag fått av mamma och pappa.  Nu är ju bilden lite liten men det får gå ändå.

  • I havet finns så många stora fiskar – Sara Lövestam
  • Himmelstrand – John Ajvide Lindqvist
  • Gentlemän & Gangsters – Klas Östergren
  • The Goldfinch – Donna Tartt
  • Amerikauret – Vibeke Olsson

Glad i hågen gick jag därifrån som sista kunden för dagen. Men på bussen hem upptäckte jag att min iPhone blivit kvar på disken. Det blev att springa ner igen dagen efter så fort de öppnade. Tur att det var studiedag då. Hade blivit svårt att springa ifrån lektionen..

Leave a Reply

