Läst i november

  1. The Tiny Wife – Andrew Kaufman
  2. Oändrat oändligt – Jonas Hassen Khemiri 
  3. Blod rödare än rött – Arkan Asaad
  4. Ignite Me – Tahereh Mafi
  5. Elva minuter – Paulo Coelho
  6. I huvudet på Colin Fischer –  Ashley Edward Miller & Zach Stentz
  7. The Immortal Rules – Julie Kagawa
  8. Percy Jackson & the Battle of the Labyrinth – Rick Riordan

Lästa böcker: 8 st ( nästan 9 st A Breath of Snow and Ashes lästes ut 1/12 och den 4 st

är på 1439sidor. Jag hade bara 80 sidor kvar men orkade inte ända fram).

Böcker på svenska: 4 st

Böcker på engelska: 4st

Noveller: 2

Ungdomsböcker: 4 st

Böcker i en serie: 4 st

Tegelstenar: 0 ( Nästan en eftersom jag inte läste klar den).

Egna böcker: 2 st

Lånat från bibliotek: 3 st

Lånat från kompis: 1

Lyssnat på Storytel: 2 st

Månadens bästa:  Ignite Me och Oändrat oändligt.

Månadens sämsta: –

Månadens överraskning:

Månadens besvikelse: Att jag läste så lite. Mycket berodde på att jag jobbade så mycket övertid för att packa ner och upp för flytten. Men nu är det värsta över.
Att jag inte hann läsa ut übertjockisen A Breath of Snow and Ashes innan månadsskiftet.

One thought on “Läst i november

  1. Lena says:

    Riktigt många hann du med.

Leave a Reply

