En liten beställning (eller två)

Jag fick ju 300 kr i presentkort på Adlibris av bror. Mya & Theo. För det köpte jag( som jag berättat i tidigare inlägg):

  • The Iron Trial av Holly Black & Cassandra Clare
  • My True Love Gave to Me av en massa författare
  • City of Lost Souls av Cassandra Clare
  • City of Heavenly Fire av Cassandra Clare.

Den fjärde boken köpte jag delvis för egna pengar.

Sen fick jag ju Serenity: Leaves on the Wind av Sambon. Den är nu utläst och jag vill ha mer. Så jag blev tvungen att gå in på The Book Depository och köpa de två andra Better Days & Other stories och Shepherd’s Tale. Alla är graphic novels. Dessutom köpte jag Bound by Flame som är tredje delen i Night Princeserien av Jeaniene Frost. Vi ska läsa hela serien i Vampyrbokcirkeln mellan våra riktiga träffar. Som spin offs.🙂

Leave a Reply

