Fler julklappar

Eftersom vi firade jul hemma hos mina föräldrar med bror, Mya och Theo fick jag en massa julklappar då med. Ja jag är hemskt bortskämd.🙂

Av mamma och pappa fick jag ett presentkort för 800kr på Ugglan 8 (en bokhandel),Skugga av svek 1,  pyjamasbyxor, strumpor, trosor m.m.

IMG_6264[1]

Inuti boken fanns:

IMG_6260[1]

Jamie!!!

Av bror , Mya & Theo fick jag:

Presenkort på Adlibris (så tack för The Iron Trial, My True Love Gave to Me & City of Lost Souls), en mysig kofta, Vampire Diaries-almanacka, biobiljett & en halstub som Mya gjort:

IMG_6266[1]

IMG_6267[1]

Den är vändbar.

Tyvärr fick jag den här också:

IMG_6265[1]

Men hämnden är ljuv…

Leave a Reply

