Lite statistik över 2014

2014 var året då jag

  • läste 162 böcker, 92 på engelska och 70 på svenska. 2013 läste jag 160 böcker.
  • 59 ungdoms- och barnböcker.
  • 15 böcker fanns det vampyrer i.
  • läste 14 tegelstenar, böcker med mer än 500 sidor
  • läste 14 tunnisar, böcker med mindre än 100 sidor.
  • deltog i Fiktiviteters Maria Langdag 28/3 (här) och Superhjältesöndag 19/10 (här)
  • enligt Goodreads läste jag 50 291 sidor (men jag har lyssnat på böcker som räknas in i det sidoantalet). 2013 läste jag 52 017 sidor.
  • gick på Books & Dreams Event i Gävle ( har glömt att skriva om det).
  • började lyssna på böcker från Storytel.

Leave a Reply

