Min TBR för AYEARATHON & Bout of Books 12

Nu har jag plockat ihop en liten fin hög till de två Readathons som jag slår ihop till ett.🙂

I Bout of Books 12 får man ju läsa vad man vill, man ska bara utmana sig själv att läsa mer. I AYEARATHON så är temat för januari att läsa fristående böcker.  Här kommer en bild på de böcker jag valt:

IMG_6393[1]

Vi börjar uppifrån och ner:

  • Varför kom du inte före kriget – Lizzie Doron
  • John – Cynthia Lennon (dragen ur min TBR-burk)
  • Oranges Are Not The Only Fruit – Jeanette Winterson
  • Eleven Days – Lea Carpenter (dragen ur min andra TBR-burk)
  • Min farbror Oswald – Roald Dahl
  • Grejen med verb – Sara Lövestam
  • The ties that bind – Erin Kelly

Leave a Reply

