Läst i januari

  1. Den nya människan – Boel Bergmann
  2. The Graveyard Book – Neil Gaiman with illustrations by Dave McKean
  3. Varför kom du inte före kriget – Lizzie Doran
  4. John – Cynthia Lennon
  5. Min farbror Oswald – Roald Dahl
  6. Oranges Are Not the Only Fruit – Jeanette Winterson
  7. The Ties That Bind – Erin Kelly
  8. En enda sanningen – Olle Lönnaeus
  9. Vid 20 börjar den ruttna: om hedersvåld och modiga kvinnor – Maria Hagberg
  10. Full Measure – T Jefferson Parker
  11. The Amber Fury – Natalie Haynes
  12. Min mormor hälsar och säger förlåt – Fredrik Backman
  13. Trollbunden – Margit Sandemo
  14. The Rosie Project – Graem Simsion
  15. The Vampire Academy – Richelle Mead

Månadens bästa: Full Measure, The Amber Fury, Min mormor hälsar och säger förlåt & The Graveyard Book.

Månadens sämsta: Min farbror Oswald

Månadens överraskning: Att Full Measure & The Amver Fury var så bra.

Månadens besvikelse:Min farbror Oswald som var så dålig.

Böcker som lästes: 15 st

Böcker på svenska: 8 st

Böcker på engelska: 7 st

Egna böcker: 6 st

Biblioteksböcker:  5 st

Lånade: 2 st

Annat: Jag deltog både i Bout of Books 12 och A-year-a-thon.

Lyssnad på Storytel: 2

One thought on “Läst i januari

  1. Lena says:

    Wow, du har hunnit med många!

Leave a Reply

