Läslov!

Äntligen är det här! Lovet som jag sett fram emot så mycket. Ni andra kanske kallar det för sportlov, men jag kallar det för LÄSLOV!

De sista veckorna innan lovet har varit lite intensiva om en säger så. Jag har helt enkelt inte haft någon tid eller lust att göra något på bloggen. Läsningen har fungerat, men inte själva bloggandet om böckerna jag läst. Jag hoppas att det ska ordna sig nu under lovet.

Jag firar förresten läslovet med att vara med i A-year-athon. Det pågår under hela veckan och fokus ligger på hyllvärmare. Så jag har valt ut en liten hög med böcker som jag tänkte läsa:

IMG_6522[1]

  • Salvage the Bones – Jesmyn Ward
  • The Other Hand – Chris Cleave
  • Park Lane – Frances Osborne
  • The Unlikely Pilgrimage of Harold Fry – Rachel Joyce
  • Gone Girl – Gillian Flynn
  • Det bästa av allt – Rona Jaffe
  • Americanah – Chimamanda Ngozi Adichie

Jag har hittills hunnit läsa ut Salvage the Bones och ungefär halva The Other Hand.

Leave a Reply

