Ayearathon dag 1 & 2

En liten statusuppdatering på hur det går i Ayearathon. Denna man ju läsa hyllvärmare och under Dag 1 läste jag Salvage the Bones av Jesmyn Ward. Så jag läste 258 sidor. Den var riktigt bra! Mer om den i ett senare inlägg. Jag läste också 30 sidor från The Other Hand av Chris Cleave. Boken har också en annan mer känd som Little Bee.

Under Dag 2 läste jag resten av The Other Hand. Vilken bok! Varför har jag inte läst den förut?

Sidor lästa under dag1 & 2: 632

Böcker lästa under dag 1 & 2: 2 st

Jag är nöjd med min läsning såhär långt.🙂

Leave a Reply

