Serenity: Better Days

Serenity 2

Jag älskar tv-serien Firefly och filmen Serenity. Självklart måste jag äga seriealbumen också. Serenity: Better Days utspelar sig innan filmen. Det visste jag inte och fick ewn liten chock av vem som var med. Det är 5 olika korta berättelser och bara en av dem utspelar sig efter filmen.

Jag rekommenderar boken till alla Firefly och Serenityälskare. Jag vill inte släppa karaktärerna.tur att jag har en bok kvar, men den ska jag spara på tror jag. Sen är det nog dags att se om serien igen.🙂

Måste tillägga att den här inte är lika bra som den första. För splittrad. Men inte dålig på något sätt.

One thought on “Serenity: Better Days

  1. […] Serenity Better Days  16/2  128s (egen) […]

Leave a Reply

