Läser just nu:

Jag har en hel hög med böcker på gång samtidigt. Vissa har jag inte läst något ur på några månader, veckor eller dagar. Här är alla böckerna som jag har igång:

  • Twice Tempted- Jeaniene Frost. Vi ska läsa alla tre delarna av Night Princeserien till Vampyrbokcirklens spinoff-träff.
  • Park Lane – Frances Osborne. Jag har läst 1/3 av boken men tappade intresse. Men det var en av de sista böckerna jag läste under Ayearathon och det kan ha påverkat. Jag borde ge den en chans till.
  • Dead Witch Walking – Kim Harrison. Jag har läst 1/3. Det skulle jag läsa till Vampyrbokcirkelns träff den 15/2, men jag hann aldrig läsa ut den. Den ska abolut bli det för den var/är riktigt bra.
  • An Echo In the Bone – Diana Gabaldon. Jag har bara läst 98 sidor av 848 sidor.  Den är inbunden och är alldeles för tung för att släpa med på tåget till och från jobbet men den ska bli läst.
  • The Shining Girls – Lauren Beukes. Jag har lånat den av en f.d. kollega och bara läst ca 40 sidor av 416 sidor. Jag började läsa den i augusti… Fy på mig!

Så jag har 5 böcker igång, men läser bara en av dem aktivt.Inte bra alls! Dags att skärpa till mig… Efter jag läst alla Night Princeböckerna.

Leave a Reply

