Läst i mars

Under mars deltog jag i två olika readathon, Ayearathon och Bout of Books under  de två första veckorna av mars. Under Ayearathon skulle man läsa hyllvärmare och under Bout of Books var det olika utmaningar som skulle klaras av.

Böckerna som lästes under mars var:

Månadens bästa: Americanah!!! Men jag måste även säga Mr Kiss and Tell, We Should All Be Feminist, Serenity:The Shepherd’s Tale och Lilla Berlin:So last year som alla fick 5 stjärnor av mig. Det var en riktigt bra läsmånad kvalitétsmässigt.

Månadens sämsta: –

Månadens överraskning: Att jag läste så många bra böcker. De första åtta böckerna jag läste fick fyra eller fem stjärnor av mig på Goodreads.

Månadens besvikelse: Att varken Spirit Bound eller Bound by Flames (Night Prince 3) höll måttet.

Böcker på svenska: 2st

Böcker på engelska: 11st

Böcker om vampyrer: 4st

Graphic Novels: 2 st

Tegelstenar: 0 st

Biblioteksböcker: 2 st

Egna böcker: 11st

2 thoughts on “Läst i mars

  1. Lena says:

    Wow så många. Imponerande.

Leave a Reply

