Jag har fått ett paket!

Eftersom böckerna till min hemliga bokvän kom så sent så skickade jag inte iväg paketet förrän idag. När jag skulle gå ut genom dörren så låg en avi på hallmattan. Mitt paket!

Så jag lämnade ett paket och fick ett paket på samma gång! Bra byte det!

IMG_6636[1]

Och vilket paket sen!

IMG_6637[1]

  • Två olika sorters choklad! Crème Brüle & en med rostade mandlar. Jag älskar choklad!
  • Hasselnötskaffe, min favorit!
  • Rabarber/grädd-te, också min favorit!  Dessutom verkar det vara köpt i Karlstad. Hmmm…en ledtråd?
  • Ett jättefint bokmärke med gamla böcker!
  • Ett ljus som ser ut som ett äpple och antagligen är ett doftljus.
  • 2 böcker! Fiskar ändrar riktning i kallt vatten (som jag velat läsa länge!) och Fortfarande Alice (som jag läste för fler år sedan på engelska och älskade) Dags för en omläsning på svenska!.

Ett stort tack till min hemliga bokvän! Men jag har ingen aning om vem du är.. Kommentera gärna så jag vet vem jag ska tacka, igen och igen.🙂

Och ett stort tack till Boklusen som anordnade detta bokbyte!

6 thoughts on “Jag har fått ett paket!

  1. fruesbocker says:

    Det är så kul med hemligt bokbyte! Jag älskade också Fortfarande Alice, har du sett filmen?

  2. Lena says:

    Många godsaker i de paketet.

  3. Boklusen says:

    Såg du inte lusen på baksidan av bokmärket? Det är jag, Boklusen, som är din hemliga vän. Roligt att du gillade paketet!

Leave a Reply

