2 st readathons under samma vecka!

Under nästa vecka pågår två olika readathons som jag tänker vara med i.. #Ayearathon är ju första veckan i varje månad och den här gången är temat avsluta/eller kom ikapp med några serier. Jag har ju en hel del serier som jag borde fortsätta med.

Dessutom pågår #TBRTakedown under samma vecka. Då finns det även fem olika utmaningar:

  1. Läs en bok som du haft oläst i mer än ett år.  The Summoning av Kelley Armstrong på Kindlen.
  2. Läs en uppföljare i en serie. Leon av Mons Kallentoft & Markus Lutteman.
  3. Läs första boken i en serie. Lotus Blues – Kristina Ohlsson
  4. Läs en bok som inte tillhör det du vanligtvis läser. Vårjakt i Rosengädda – Emma Hamberg (på Storytel)
  5. Läs något som du köpt den senaste månaden. Lotus Blues – Kristina Ohlsson eller  The Summoning av Kelley Armstrong.

Jag kan behöva lite readathons för att klara av slutspurten innan sommarlovet och sedan semestern börjar. Vi får se hur det kommer att gå.

IMG_6783[1]

Den lila boken är min Kindle som The Summoning finns på. Och på den vita iPhonen lyssnar jag på Vårjakt i Rosengädda genom Storytel.

Leave a Reply

