Crush your tbr & Bout of Books.

Jag har ju varit med i en del readathons den sista tiden. Först var det Bout of Books som pågick mellan 11-17/5 och Crush your  tbr som pågick från 15-17/5.

Jag hade tänkt läsa böckerna nedan. De böckerna som är överstrukna läste jag.

  • Confessions of a Heretic – Adam Nergal Darski m.fl.
  • Ready Player One – Ernest Kline
  • Jag går dit du går – Nina LaCour
  • Virtuell våldtäkt – Caroline Engvall
  • Amy & Roger’s Epic Detour
  • Vicious – V.E. Schwab
  • Jag, En – David Levithan

Jag kan inte vara annat än nöjd med resultatet. Dessutom  så fick 4 av 5 böcker fyra stjärnor på Goodreads.

Jag jobbade över varje dag och hade en massa utvecklingsamtal. Förstår faktiskt inte hur jag klarade av att läsa så mycket. Visserligen var Confessions of a Heretic och Ready Player One redan påbörjade innan readathonen börjat.

Leave a Reply

