Grejen med verb

IMG_6894[1]

Jag läste boken under #Rainbowthon (en grön bok) och det passade mig  inte riktigt att läsa den i ett svep. Det känns mer som en bok jag ska läsa ett avsnitt i taget.

Sara Lövestam skriver på ett roligt och lättsamt sätt om det här med verb. Med små teckningar och sånger blir grejen med verb lite klarare. Lövestam måste vara en riktigt bra lärare! Att hon är en bra författare visste jag redan efter att ha läst hennes Hjärta av jazz.

Det är en bok som jag kommer att återvända till. Riktigt underhållande och användbart.

2 thoughts on “Grejen med verb

  1. […] Grejen med verb – Sara Lövestam 20/6  156s (egen) […]

  2. […] Grejen med verb – Sara Lövestam ) […]

Leave a Reply

