Läs-a-lot dag 1 & 2 och Ayearathon dag 1 &2

Dag 1

Under första dagen läste jag 437 sidor av Gone Girl. Den var precis så bra som jag trodde den skulle vara. Jag älskar alla Gillian Flynns böcker!
Jag lyssnade också på 60 sidor av Sandmannen av Lars Kepler när jag tränade

Sidor lästa:  497 sidor
Sidor lästa under spurten: 54s
Böcker utlästa: 0

Dag 2

Under den andra dagen läste jag de sista 56 sidorna av   Gone Girl.  Under resten av dagen läste jag Döden på Nilen av Agatha Christie  d.v.s 359.

Sidor lästa dag 2: 415 s
Sidor lästa totalt: 912 s
Böcker utlästa: 2 st, Gone Girl & Döden på Nilen.

IMG_6960[1]

5 thoughts on “Läs-a-lot dag 1 & 2 och Ayearathon dag 1 &2

  1. Lena says:

    Wow imponerande antal sidor. Bra jobbat!

    • Cinnamon says:

      Jag har semester och det har inte precis varit nått väder att vara ute i heller.🙂

  2. svxrt40 says:

    Gone Girl levde alltså upp till hajpen? Jag har börjat lyssna på den men tröttnat. Det kanske får bli en sväng till.

Leave a Reply

