Läs-a-lot sommar dag 4 & Ayeartathon dag 4

Inatt innan jag släckte läste jag 35 sidor ur Sandmannen. Under dagen läste jag 124 sidor innan vi åkte till svärföräldrarna , i bilen dit och i bilen på väg hem igen.

När det var dags för lässprurten var jag heltaggad och började närma mig upplösningen på Sandmannen. Som vanligt händer det saker hela tiden då som i alla Keplers böcker. Det hjälpte nog till att öka min lästakt för jag läste 108 sidor! Sedan läste jag de sista 35 sidorna ur boken. Jag började också läsa Badortsmysteriet och läste 130 sidor.

Sidor lästa:35+124+108+35+130= 432 sidor
Sidor lästa totalt: 1706 sidor

Böcker utlästa: Sandmannen
Böcker utlästa totalt: 4 st ( Gone Girl, Döden på Nilen, Soulless 3,  Sandmannen)

Sidor lästa under spurten: 108s !

Leave a Reply

