Läs-a-lot dag 5 & Ayearathon dag 5 & Cramathon dag 1

Idag har det inte blivit mycket läst. Innan jag lade mig i natt (eller imorse, kom inte isäng förrän 03.00) läste jag de sista 108 sidorna av Badortsmysteriet av Agatha Christie. Sedan lyssnade jag på 60 sidor av Stalker av Lars Kepler medan jag tränade.

Jag hann också läsa 46 sidor av den första delen av Locke & Key: Welcome to Lovecraft av Joe Hill & Gabriel Rodriguez som är en graphic novel.

Jag läste alltså 214 sidor.

Resten av dagen var jag till Uppsla med sambon och en kompis, Där shoppade vi, åt god mat och drack god öl på O’Connor’s innan vi kom hem  00.20. Nu är det dags att sova.

Böcker lästa: Badortsmysteriet
Böcker lästa totalt: Gone Girl, döden på Nilen, Soulless 3 , Sandmannen & Badortsmysteriet

Sidor lästa: 214s
Sidor lästa totalt: 1920 s

Sidor lästa under spurten: Ingen spurt idag.

One thought on “Läs-a-lot dag 5 & Ayearathon dag 5 & Cramathon dag 1

  1. Lena says:

    det gick ju bra med läsningen ändå trots att du gjorde en del annat.

Leave a Reply

