Läs-a-lot dag 6, Ayearathon dag 6 & Cramathon dag 2

Idag har det varit en riktigt bra läsdag. Jag har mått lite dålig och inte haft lust att göra något annat än att läsa. Lite solsken fick jag när jag satt på balkongen och åt frukost medan jag läste de sista 122 sidorna av Locke & Key: Welcome to Lovecraft av Joe Hill & Gabriel Rodriguez. Den var så bra att jag reserverade de andra fem albumen som biblioteket hade. Hoppas på att få dem under nästa vecka.

När det var dags för dagens lässpurt så fortsatte jag läsningen med Stalker. Tyvärr läste jag inte alls lika mycket som vid förra lässpurten. Men jag hade ju bara hunnit läsa 60 sidor i boken innan så det var inte lika spännande. 68 sidor blev det iallafall.

Sedan kollade jag lite på några olika booktubes innan jag läste Katitzi i ormgropen. Den var också riktigt bra. Förstårinte riktigt varför jag inte läste dem när jag var liten. Jag läste ju allt. Boken var en riktig kortis på bara  78 sidor.

Resten av dagen har jag varvat mellan att läsa Stalker och att kolla fler booktubes, äta hamburgare och göra och äta hemmagjord “glass”. Blanda frysta hallon, grädde, rysk yoghurt och riven mörken choklad. Mums!

Jag råkade visst läsa ut Stalker också. Det blev ju så jäkla spännande! 543 sidor läste jag av Stalker!

Sidor lästa: 122+78+543: 743 s.
Sidor lästa totalt: 2663s.

Böcker lästa: Lock & Key, Katitzi i ormgropen & Stalker.
Böcker lästa totalt: 8 st Gone Girl, Döden på Nilen, Soulless 3, Sandmannen, Badortsmysteriet, Locke & Key, Katitzi i ormgropen & Stalker.

Leave a Reply

