Läs-a-lot sommar dag 7 & Ayearathon dag 7

Idag har det inte blivit så mycket läst. Istället har jag skrivit inlägg om böcker jag läst och städat. Det var inte förrän strax före lässpurten som jag började läsa Maus -En överlevandes historia av Art Spiegelman.

Under lässpurten läste jag 76 sidor. Senare läste jag ut resten av boken och det blev inget mer läst sedan.

Sidor läst: 296 s
Sidor lästa totalt:2959s
sidor lästa under spurten:

Böcker lästa: Maus
Böcker lästa totalt: 9st  Gone Girl, Döden på Nilen, Soulless 3,Sandmannen, Badortsmysteriet, Locke & Key, Katitzi i ormgropenStalker & Maus.

Ett stort tack till Nelly och Elin som anordnade Läs-alot sommar 2015,

2 thoughts on “Läs-a-lot sommar dag 7 & Ayearathon dag 7

  1. Lena says:

    Oj så många böcker du hunnit läsa under veckan.

  2. nellon says:

    Du har vunnit mitt spurtpris. Kika in på min blogg så att jag kan skicka priset till dig.

Leave a Reply

