Jag vann!

Jag var ju med i Nellons bokblogg och Bokparadisets Läs-a-lot sommar 2015 och det var jättekul! Det var spurter under hela veckan då man skulle försöka läsa så mycket man kunde på en halvtimme. Man fick 1p för 25s, 2 p för 50, ja ni förstår. Och jag vann!!

Idag plingade det på min dörr och brevbäraren stod där med ett grönt paket från Nellon.

IMG_6975[1]

Naturligtvis öppnade jag det på en gång!

IMG_6976[1]

  • Kick Ass som graphic novel.älskade den första filmen och har glömt att se den andra.
  • Illusionsof Fate av Kiersten White med ett riktigt fint omslag och själva boken är jättefin också.
  • Ett fint Pettson och Finduskort.

Ett stort tack till Nellon! Jag blev jätteglad när jag öppnade paketet!

One thought on “Jag vann!

  1. nellon says:

    Grattis än en gång!!

Leave a Reply

