En liten uppdatering

Efter cramathon avslutades har jag tagit det lite lugnare med läsningen. Jag tror jag blev lite läsmätt  (kan man säga det?) helt enkelt. Så istället har jag hittat på annat.

I tisdags körde jag ett pass fitnessyoga och följde upp med en sväng på motionscykeln. Till middag blev det paprikor i ugn fyllda med tacokryddad köttfärs. Smaskigt värre! Sedan åkte vi hem till B & J och badade i deras pool. Tyvärrr var det bara 20 grader varmt,

På onsdagen åkte vi upp till mina föräldrar över dagen och var i sommarstugan. Det var riktigt varmt och skönt där. Men det blev inget dopp i havet. Så varmt var det inte! Vi åt grillat och tog en kort promenad med Xantos. Hunden som väljer själv när han vill vända.🙂

IMG_6973
På torsdagen vet jag inte vad vi gjorde. Latade oss antar jag. Jag läste i allafall Lock & Key 2: Head Games som var riktigt bra!

På fredagen  körde jag ett dubbelpass med yoga och motionscykel. Sedan var vi ut med svärföräldrarna och kökade på Kalles. Jag åt kycklingfilé med vitlökscreme och sallad. Supergott! Sedan gick vi vidare till Bishops där vi drack några öl.Vi tänkte gå hem när svärföräldrarna gick hem, men ångrade oss och gick tillbaka. Jag var hungrig igen och beställde en gormbricka med ost, korv, oliver, morötter, chips och dipp. Mums!

IMG_6984
Y och D kom dit också och vi stannade kvar till Bishops stängde.

Igår gjorde vi inte mycket. Jag började läsa An Echo In the Bone igen, men tröttnade på att boken är så otymplig och beställde hem den på Kindle. Vi kollade också på Kick Ass 2 och Clerks.

Idag har jag fortsatt at läsa An Echo In the Bone. Jag har också bakat ostbröd, kollat på booktube, läst bloggar och latat mig.

Leave a Reply

