Nya böcker!

Jag har samllat på mig en del böcker den senaste tiden. Både genom beställningar från Adlibris & Book Depository och inköp på Myrornas.

IMG_7347[1]

De här hittade jag för  15 kr/styck på Myrornas. Jag har redan läst den första och älskade den. Paranormal och romance!

IMG_7348[1]

Fairest handlar ju om Levana från Lunar Chronicles och är en prequel vad jag förstår. Half-Resurrection Blues är en urban fantasy som jag hört mycket gott om.

IMG_7349[1]

Fangirl’s Guide to the Galaxy håller jag på att läsa nu. Riktigt underhållande! Eleanor & Park har jag läst förut, men villl äga.

IMG_7352[1]

go et A Watchman har jag redan läst, eller lyssnat på. Men jag ville äga den.

IMG_7302[1]

Polarnatt av Frida Skybäck. Fick den som rec.ex och måste läsa den snarast. Helst i helgen!

One thought on “Nya böcker!

  1. Härligt att ha ett gäng nya böcker som väntar på att läsas.🙂

    Sköt om dig.♥
    Kram Lotta

Leave a Reply

