Illusions of Fate

IMG_7324[1]

Så fin framsida och under skyddsomslaget är den ännu finare:

IMG_7323[1]

Jessamin has been an outcast since she moved from her island home of Melei to the dreary country of Albion. Everything changes when she meets the gorgeous, enigmatic Finn, who introduces her to the secret world of Albion’s nobility. It’s a world that has everything Jessamin doesn’t-power, money, status …and magic. But Finn has secrets of his own, and the vicious Lord Downpike will do anything to possess them. Unless Jessamin, armed only with her wits, can stop him.

Jag borde tycka om den här boken, men tyvärr gjorde jag inte det. Jag var helt enkelt inte så intresserad. Jag vet inte varför egentligen. Tyckte liksom aldrig att jag kände något för huvudpersonerna. Boken är kort, men det tog lång tid för mig att läsa den. Kanske skulle jag tyckt bättre om den om den varit längre.

Boken vann jag hos Nellon under Läs-a-lot sommar 2015. Boken är nu donerad till skolbiblioteket.

Författare är Kiersten White.

3 thoughts on “Illusions of Fate

  1. […] Illusions of Fate – Kiersten White 3-14/8  275s (egen) […]

  2. Veronica says:

    ååh jag som har höga förväntningar på denna då den nästan bara fått bra betyg. Jaja får se vad man själv tycker då:)

  3. […] Illusions of Fate – Kiersten White […]

Leave a Reply

