Läs-it-snow dag 1 & dag 2

Läs-it-snow dag 1:

Under den första dagen så började jag läsa Fiskar ändrar riktning i kallt vatten. Jag hann läsa lite mer än halva innan vi åkte till bror, Mya & Theo för att lämna en julklapp till mamma och pappa som jag hade glömt kvar under vår gran hemma. Där blev vi kvar till vi skulle åka till sambons föräldrar och fira jul.

Vi kom inte hem förrän efter 21.00 och då läste jag klart boken och började på Jag ska inte dö idag av Pamela Andersson.

Läs-it-snow dag 2:

Jag hann läsa klart Jag ska inte dö idag eftersom jag inte lade mig förrän efter kl 02.00. Sedan sov jag till 10.30 då jag gick upp, åt frukost och kollade på en massa booktube-videos.

Sedan började jag läsa Fairest av Marissa Meyer. Det blev lockså några till booktubevideos och några avsnitt av Rhett & Link’s Good Mythical Morning.

När jag läst klart Fairest (som var så bra!) började jag läsa Tampa av Alissa Nutting tills det var dags att sova.

Antal böcker lästa under Läs-it-snow: 3 (Fiskar ändrar riktning i kallt vatten, Jag ska inte dö idag, Fairest)

One thought on “Läs-it-snow dag 1 & dag 2

  1. Lena says:

    Du har ju hunnit med riktigt mycket.

Leave a Reply

