Vad jag möjligtvis ska läsa i februari

Jag fortsätter med mitt löfte om att läsa minst 2 manliga författare och att läsa två tegelstenar i månaden. Den här månaden blir det tre tegelstenar eftersom jag bara läste en i januari.

IMG_1488[1]

Vi tar det uppifrån och ner:

  1. Fevre Dreams – George RR Martin. Ska läsas till Vampyrbokcirkelträffen på söndag 7/2.
  2. The Cuckoo’s Calling – Robert Galbraith (tegelsten)
  3. Good Omens – Terry Pratchett & Neil Gaiman. Sambon valde den. Han har redan läst Den enögda kaninen – Christoffer Carlssson som jag valde åt honom.
  4. The Fair Fight – Anna Freeman. Skulle jag läst i Nellons Hylltömningsutmaning i januari.
  5. Sisterland – Curtis Sittenfeld. Redan påbörjad bok. (tegelsten)
  6. Saknar dig – Harlan Coben rec.ex

I Nellons hylltömning ska vi läsa bok nr 8 & bok nr 16 av våra olästa böcker.

IMG_1489[1]

Sedan kom jag på att jag ska läsa The Queen is Dead & Long Live The Queen till spinoff-träffen med Vampyrbokcirkeln.

Hmm vi får se hur detta går… Ser redan nu att det inte är så många tegelstenar. Kan alltså bli ändring i läslistan…

4 thoughts on “Vad jag möjligtvis ska läsa i februari

  1. Good Omens gillar jag!

  2. Lena says:

    Härlig hög med böcker som lockar.

Leave a Reply

