Den sista högen med reafynd

IMG_1698[1]

Jag passade på att göra några till reafynd på Akademibokhandeln under förra helgen. Jag är ju medlem i Akademibokhandelns Vänner och som medlem hade jag 20% rabatt på reapriset.

De här böckerna hittade jag på Köpis och på Nian.

  • Historien om Leila K – Petter Wallenberg
  • När duvorna försvann – Sofi Oksanen
  • Skugga av svek II – Diana Gabaldon
  • Förvirrelser – Hjalmar Söderberg
  • Martin Bircks ungdom – Hjalmar Söderberg
  • Doktor Glas – Hjalmar Söderberg

 

One thought on “Den sista högen med reafynd

  1. svxrt40 says:

    Oksanen har jag läst en annan bok av. Bra språk om än kuslig berättelse.

Leave a Reply

