Dewey’s wrap-up

Nu är Deweys’s 24 hour readathon avslutat och det är dags att göra en wrap up. Jag hann läsa 3,5 book under de 24 timmarna.

IMG_2002[1]

De här tre lästes ut och halva Strimmor av hopp av Ruta Sepetys. Alla böckerna var riktigt bra och jag är supernöjd över det jag hann läsa.

Vi var ju trots allt tvungna att åka och uppvakta sambons pappa som fyllt år. Det tog ca 3 timmar. Sedan har jag naturligtvis sovit också.

Jag kommer absolut att delta i nästa readathon som sker den 22 oktober. Läs mer här.

One thought on “Dewey’s wrap-up

  1. Lena says:

    Jösses så bra jobbat. Den där serien är jag sugen på. Har första boken i bokhyllan.

Leave a Reply

