Läst i april

Jag är riktigt förvånad att jag hunnit läsa så pass mycket som jag ändå gjort i april. Men min TBR för april har inte riktigt funkat. Fem av nio blev lästa. Jag kände helt enkelt inte för att läsa de andra böckerna. Jag har känt mig lite splittrad den här månaden. Jag läste inte ut en enda bok förrän den 11:e april..

De här böckerna blev lästa:

Månadens bästa: Strimmor av hopp och Tigers In Red Weather

Månadens sämsta:  Att jag inte läste så mycket under den första delen av månaden.

Månadens överraskning:

Månadens besvikelse: Alltings början och att jag läste så många böcker som var så där.

Lästa böcker: 12 st

Böcker på svenska: 9 st

Böcker på engelska: 3 st

Egna böcker: 5 st

Biblioteksböcker: 6 st

Rec.ex: 1 st

Manliga författare. 6 st

Kvinnliga författare: 7 st, men en var en författarduo.

Tegelstenar: Bara en tyvärr.. Bättre lycka nästa månad.

Leave a Reply

